יום שבת, 1 במרץ 2014

משימה ליחידה 6

משימה ליחידה 6- חלק א
לאור קריאתי למאמר "ביצועי הבנה" התרשמתי מאוד משלושת  הפסקאות הלקוחות מתוך המאמר הטוענות ש:

-       על אף שהתלמידים מסוגלים לקרוא מלים , הם מתקשים בפירוש התכנים שקראו ובהסקת מסקנות מהם.
      -        למידה עם הבנה היא תהליך הבנייתי  שבו הלומד מחיל מבנה ומשמעות על מידע חדש ומשלב אותו בידע   הקיים ( ניקרסון, 1997).
     -           " הצגת הנושא בדרך חדשה ".

משימה ליחידה 6- חלק ב


התלמיד יפעיל את הדמיון שלו כדי להמציא משפטים מתאימים לטקסט שהוא למד והבין, והוא
מתרגם את ההבנה ואת החשיבה המילולית שלו לציור.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה