משימה ליחידה 6- חלק א
- " הצגת הנושא בדרך חדשה ".
משימה ליחידה 6- חלק ב
לאור קריאתי למאמר "ביצועי הבנה" התרשמתי מאוד משלושת
הפסקאות הלקוחות מתוך המאמר הטוענות ש:
- על אף
שהתלמידים מסוגלים לקרוא מלים , הם מתקשים בפירוש התכנים שקראו ובהסקת מסקנות מהם.
-
למידה עם הבנה היא תהליך הבנייתי שבו הלומד מחיל מבנה ומשמעות על מידע חדש ומשלב
אותו בידע הקיים ( ניקרסון, 1997).- " הצגת הנושא בדרך חדשה ".
משימה ליחידה 6- חלק ב
התלמיד יפעיל את הדמיון שלו כדי להמציא
משפטים מתאימים לטקסט שהוא למד והבין, והוא
מתרגם את ההבנה ואת החשיבה המילולית שלו
לציור.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה